.

.

change we need

چطور میشود همه ی کارها را همان بار اول درست انجام داد؟ آدمها به این راحتیها تغییر نمیکنند. دست کم من به این راحتیها تغییر نمیکنم. استقامتم شکسته شد ولی خودم نه. هر چقدر هم که بگذرد یا اصلا باز هم برگردیم به گذشته ها و از اول شروع کنیم یا از هر جایی تا الان همینطور زندگی میکنم که کردم. فقط تاسف گذشته را دو برابر میخورم. نمیدانم کجای کار ایراد دارد. برعکس اونچه که وانمود میکنم آدم دهن بینی هستم و همیشه احتیاج داشتم که یکی بیاد و بگه داری کار درست رو میکنی، بعد من ناز کنم و بدبینانه ترین پیش بینیهام رو براش توضیح بدم و خودم رو آدم منطقی جلوه بدم. بعد اون یکی یکی شکهام رو برطرف کنه و حرفهای دل خوش کنک بزنه و من هم حرفهاش رو در ظاهر قبول نکنم. قبول نکنم برای روز مبادا که اگر یه طوری اتفاقی افتاد و اونجوری که میخواستم پیش نرفت، تقصیرها رو بندازم گردنش و بگم دیدی اونایی که میگفتی خوب نبود و اگر حرفت رو گوش نمیکردم و از نصفه راه بر میگشتم خسارت کمتری بهم میخورد. یعنی من هنوز آمادگی کشیدن بار مسئولیت رو ندارم. چرا پس قبلا فکر میکردم هر جا برم و هر کاری که باشه، از پس هر چیزی بر میام؟ الان که نشانه های یه ادمی که هم بچه ست و هم ترسو رو دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
Saba جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ق.ظ

The change we need


az in modela ke dary be koh eshare mikone , darbare lake nakhonet nazar midan haaa

هنطو سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام. تو فقط یک چیزو باید بفهمی. واون اینه که:هیچی نمیفهمی. منتها شناخت این نکته خودش مستلزم یک عمر سر به سنگ خوردنه. البته این زمان بستگی به سرسختی تو داره . وصد البته خودت هم خوب میدونی که هرچه معرفت وشناخت بیشتری حاصل کنی ،بهش نزدیک تر میشی.
این نفهمیدن شامل ندانستن ونتوانستن و نخواستن هم میشه که اگه خوب بنگری میبینی همشون(همشون البته یکی اند) به یک آگاهی عمیق درونی نیاز داره. .
chenge

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد