.

.

ویلون سیلون

ساآمَلِیکُم

تب و لرز دارم.

مینیسک پای راستم کش اومده. از زانو خم نمیشه.

هم دوره ای هام میرن توی دستشویی خون بالا میارن.

یکی رو با آمبولانس بردن.

کل پرونده های افراد دوره ی قبل رو من رفتم مخفیانه چک کردم.

جالبیش اینه که از سه هزار نفر دوره قبل فقط یک نفر رو اونجایی که هدف من هـ پذیرش کردن. یعنی اینکه شاید همه ش بی نتیجه بشه.

نیم ساعت دیگه هم باید برگردم برم. روزها خیلی طولانی هـ . نمیگذره.

نظرات 6 + ارسال نظر
هنطو شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام. مگه کجایی؟ ندایی برسون بیام لت و پارشون کنم. حال اگه من نتونستم اونا که میتونن منو لت وپار کنن.

شما همین که کامنت بذاری من ماهی یه بار بیام بخونم بسه. کلا عشق میدی.

Saba یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ

man negaranetam

اصلا که جای نگرانی نیست. خودم دارم یه کاریش میکنم دیگه. هر وقت هم بخوام ول میکنم.

تو یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

این چندتا پست آخرت رو خوندم...همش گفتی دارم میرم اما بازم موندی... :)
یهو برو دیگه... :)))

نرفتم بمیرم که. بمیرم هم ازینجا میمیرم. یه جای دیگه دارم زندگی میکنم.

هن طو چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

من چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

سال نو مبارک علیرضا
سال نو مبارک صبا

سال نوی شما هم مبارک.

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

منم هنطو

منم هنطو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد